Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jose Huijing - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jose Huijing - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose

06 Oktober 2014 | Australië, Adelaide

Zo mijn eerste reisverslag van downunder, we zijn na een lange, doch prettige reis gisterenavond om 20.45 aangekomen in Adelaide. Na aankomst in ons hotel , snel douchen en even de omgeving verkennen. We verblijven in het centrum van een grote, doch rustige stad. Vandaag toch wel weer redelijk vroeg wakker, stad in, grote mall, iedereen vrij vandaag ivm labourday. Winkels allemaal wel open en museum en botanische tuin bekeken, net heerlijk gegeten bij de chinees. Morgen auto ophalen en richting kangaroo island. Dat was het voor dit moment, tot snel

• 06 Oktober 2014 - 12:18

Glenn:

Niceee ziet er goed uit!!

• 06 Oktober 2014 - 14:04

Marjanne Schlüter:

Klinkt goed allemaal. Morgen dus naar kangaroo-island...Zit het daar vol met kangaroes? Wat leuk...

• 06 Oktober 2014 - 14:24

Ashna:

Fijn om te lezen dat jullie de lange reis achter de rug hebben! Nu hebben jullie volop de tijd om heerlijk te genieten van alle mooie dingen! Heel veel plezier en hou ons op de hoogte.

• 06 Oktober 2014 - 17:36

Jolanda:

Have fun

• 06 Oktober 2014 - 19:18

Ludo:

leuk zo' n reisverslag. Kunnen we jullie mooi volgen. Veel plezier

• 06 Oktober 2014 - 20:21

Floyd Mendell:

Hoi Ladies,

Volgens mij had je het drankje nodig na zo'n lange vlucht. Proost !! Jullie zijn niet te laat voor het Kangaroo Island Art Feast Thursday 2nd-Monday 6th October 2014, het island moet mooi zijn.

geniet er van.
    gr,
    FLR
    x

• 07 Oktober 2014 - 09:43

Irene Westerneng:

Blij om te horen dat jullie een prettige vlucht hebben gehad.
    Inmiddels zijn jullie al op Kangaroo Island of zelfs alweer weg, dat heb je met dat tijdsverschil ;-)
    Looking foward to your next report!

xx irene

• 08 Oktober 2014 - 00:25

Steven:

Leuke foto's!! Niet teveel drinken jullie hahah