Kingston - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Jose Huijing - WaarBenJij.nu Kingston - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Jose Huijing - WaarBenJij.nu

Kingston

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

09 Oktober 2014 | Jamaica, Kingston

Zo beste mensen, sneller dan verwacht weer terug op internet, wat hier niet zo vanzelfsprekend is, via internetcafe, veel betalen in het hotel of wifi in een motel, waarvoor wel inlogcodes beschikbaar zijn, maar inloggen lukt niet (wat zijn we toch verwende nederlanders), maar goed nu in restaurant/cafe, waar een goed bereik is. Net lekker gegeten in Kingston, of all places. Vanmorgen om 6.45 uur vertrokken vanaf Kangaroo island, 8.30 uur met de ferry weer naar het vaste land. Vervolgens na een lange , enigzins saaie rit om 5 uur hier gearriveerd. Het weer is inmiddels prachtig zo'n 27 graden, dat is dus genieten, morgen vervolgen wij onze weg richting Melbourne, via "Great Ocean Road".

• 09 Oktober 2014 - 12:56

Rita:

Wat een leuke foto van dat beertje. Ben heel benieuwd hoe jullie de 'öcean road' vinden. Hou de fotototestoellen maar in de aanslag. Fijn dat jullie zo'n lekker weer hebben. Liefs Jurek en Rita

• 09 Oktober 2014 - 18:09

Margreet :

Hoi Jose en Mila,

Geniet maar van het lekkere eten en mooie weer,

Lieve groet,
    Margreet

• 09 Oktober 2014 - 22:15

Floyd Mendell:

Hey Jose en Mila,

Wat leuk, de Great Ocean Road, geweldig lijk me dit.

put the top back en geniet van de views en de zon.

gr.
    XXX